La Marta va al mercat

la Marta va al Mercat

La Marta va al mercat (#lamartavaalmercat) relata un matí de divendres del mes de setembre quan el nostre equip, amb permís de la Marta, va poder acompanyar-la en tot el procés de compra. Des de la llista, tan imprescindible,  al cafetó final on vam aprofitar per fer petar la xerrada amb paradistes i veïns. Al nostre compte d’Instagram hi anem penjant les fotos sota el #lamartavaalmercat perquè la pugeu anar seguint.

Tot va començar aquest estiu, quan tot el mercat vam fer-nos fotos amb un flotador, vam riure molt i entre broma i broma vam batejar la iniciativa amb el #flotocall o #flotocallestrella, com us agradi més. Aleshores, la bombeta es va encendre i vam pensar, perquè no convidem la gent a fer-se una foto estiuenca amb un flotador i en fem un concurs? Dit i fet, som gent decidida, i així ho vam fer.flotocallEl premi ni més ni menys que 120€ en vals de compra per començar la temuda ‘vuelta al cole’ amb la nevera plena. Com ja us deveu imaginar, la Marta en va ser la guanyadora, i és que va participar  amb un foto preciosa d’aquelles que fan estiu i amb un missatge que ens fa molt feliços, perquè ens agrada saber que quan torneu de vacances recupereu els bons hàbits. El text que acompanyava la foto deia així: S’acaba l’estiu i tornarem al mercat del barri . flotocall premiAra que ja sabeu d’on ve la idea de acompanyar una clienta en el seu procés de compra us explicarem, amb permís de la Marta, què va comprar. Dir-vos que la despesa que va fer no va ser del total guanyat, els 120€ li van permetre tornar algun altre dia.La Marta té dos fills, són una família de 4,membres, els nens dinen a l’escola, la parella a la feina i ella a casa, per tant principalment el que cal preveure és l’esmorzar i el sopar de tots i els dinars de la Marta. Dit això comencem la compra al Mercat l’Estrella, la cosa va anar així.

Pel que fa al peix: Molls o Rogers i Bruixes a filets. ens comenta que el peix és una lluita amb el nens, acaben per menjar-lo però cal triar peixos fàcils, la sort és que al mercat els podem demanar com més ens agradi que els peixaters i peixateres sempre estan disposats a facilitar-nos la tasca. La tria que ha fet pensem que és molt bona, ha triat peix de temporada i de proximitat, no només de rap i lluç viu l’home!, que diria l‘ Anna Bozzano  del Projecte el Peix al Plat

bruixes   bruixes

Del peix anem cap a la seva parada d’aviram que té uns plats preparats que li resolen molt , les parades del mercat que venen plat cuinats tenen obrador i ho preparen tot al moment, cuina casolana com si es tractés de la de la mama (quan no tenim temps o ganes de cuinar aquesta és una gran solució) Per avui ha triat croquetes de pollastre i truita de patates, els nens estaran contents. truitesAcabem passant per un parell de parades de verdura i fruita on té clar que vol temprada i proximitat i per això ha triat : tomàquet d’amanir de Vilassar, mongeta tendra i raïm red globe d’Alacant i per últim el gaspatxo, és la seva perdició i té detectada una parada on el fan com a ella li agrada, a més avui és acabat de fer.

la Marta va al Mercat    la Marta va al Mercat

la Marta va al MercatAcabem a un dels bars del mercat prenent un cafè amb ella i fetn-la petar amb veïns i paradistes, una rutina que també forma part de l’encant de comprar al mercat i de la vida de veritat, la de les petites coses , els petits gestos i el petits plaers.la Marta va al MercatVine al mercat reina!

Recommended Posts
Contacta amb el mercat de l'estrella

Qualsevol dubte o consulta escriu-nos!

Start typing and press Enter to search